maanantai 25. tammikuuta 2016

Yllätyslakka

Se on todella ilahduttavaa, jos sattuu löytämään rahaa takin taskusta, jota ei ole käyttänyt hetkeen. Mulle kävin melkein niin, mutta se oli kynsilakka läppärilaukussa. Olin palannut työreissusta omalle toimistolle ja tarkistin kotiin lähtiessä ettei mukanani olleeseen läppärilaukkuun jäänyt mitään ylimääräistä, jota tarvitsisin kotona. Yllätys oli suuri kun laukun pohjalla pilkotti Essencen kynsilakka. 


Jonkin aikaa lakan alkuperää pähkäiltyäni tajusin, että olin niin ikään palaamassa työreissulta, kun poikkesin lähimmässä Essence-pisteessä marraskuussa. Yksi lakka oli näemmä karannut pussista, jossa ostokset olin laukkuun tunkenut. Koska olin valinnut lakat täysin hetken mielijohteesta, en huomannut yhden häviämistä kun kaivoin ostokset esiin kotona. Onni onnettomuudessa, että ei hävinnyt kokonaan ja oli kyllä varsin positiivinen yllätys löytää kesken arjen lakka, jota ei muistanut omistavansa.


Kyseessä on siis Essencen Happy New Green, joka on syvän tummanvihreä mattalakka.

Onko kukaan muu yhtä hajamielinen?

6 kommenttia:

  1. Minäminäminä! Olen myös kannellut viikkotolkulla joskus kynsilakkaa kassin pohjalla ja aina välillä muistanut sen olemassa olon ja taas unohtanut kunnes joku kaunis päivä olen vihdoin kaivanut sen sieltä esiin päivänvaloon :)

    VastaaPoista
  2. Ei hassumpi ollenkaan tällainen yllätys! ^_^

    VastaaPoista
  3. Hahaa, ihana sattuma! Ja nätti on kuule lakkakin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On se aikas nätti, pitääkin koittaa ottaa se pian käyttöön nyt kun sen viimein löysi :D

      Poista