tiistai 14. elokuuta 2012

Puuttuvan akryylimaalin tarina

Viime perjantaina MiMaxin paketin lisäksi perille saapui myös tilaus CesarsShopista. Postaan tämän tilauksen kuitenkin vasta nyt, koska halusin kertoa koko tarinan kerralla. Olen tilannut CesarsShopista tavaraa monta kertaa, mutta tämä tilaus oli ensimmäinen, jossa ilmeni pieni epäkohta. Satunnaisilla virheillä ei mielestäni ole sinänsä mitään väliä, sillä niin kauan kuin yrityksessä on töissä ihmisiä, on olemassa myös inhimillisen virheen mahdollisuus. Eikä varmaan olisi apua siitäkään, jos kaikki ihmiset korvattaisiin koneella, koska laitteetkin voivat vikaantua ja virheetöntä ohjelmakoodia ei ole olemassa. Se kuitenkin on tärkeää, että virheet krojataan. Eikä tarvinnut pettyä Cesarsiin tässäkään suhteessa.

Tilasin tosiaan edellisellä viikolla Oumaxin akryylimaalisetin. Tilaus tuli tapansa mukaan vauhdikkaasti perille ja noudin sen perjantai-iltana, lähimmästä valintatalosta, johon se saapui matkahuollon lähellä -pakettina. Avasin paketin heti kotiin päästyäni ja pahvilaatikon sisältä paljastui muovirasia, jossa maalit olivat. Otin maalit pois rasiasta, tutkiskelin niitä aikani ja aloin sitten asetella niitä takaisin rasiaan odottaman käyttöä. Rasian pohjalla oli pieni kolo jokaista maalia varten ja asetellessani maalituubia toiseksi viimeiseen koloon tajusin hämmästyksekseni, että ei minulla ollutkaan enää yhtään maalia asetettavaksi viimeiseen koloon. Tarkistettuani etten ollut pudottanut yhtään tuubia minnekkään ja laskettuani maalit, oli pakko todeta, että setistä tosiaan puuttui yksi maali.

Lauantaina sain viimein täytettyä yhteydenottolomakkeen Cesarsin -nettisivulla ja eihän sillä kiire ollutkaan, kun tiesin ettei Cesarsillakaan sentään viikonloppupäivystystä ole. Maanantaiaamuna yhdeksään mennessä sähköpostiin olikin tullut jo viesti, jossa pahoiteltiin asiaa ja todettiin, että tehtaalla on varmaan sattunut virhe. Lisäksi puuttuva maali luvattiin postittaa saman päivän aikana. Tänään se sitten tipahtikin postilaatikosta. Eli loppu hyvin, kaikki hyvin. Eikä jäänyt mitään hampaan koloon, kun asia hoitui noin sujuvasti

Onko sinulla koskaan tullut eteen mitään pieniä tai isompia virheitä tilauksien kanssa? Onko virheet korjattu hyvin vai huonosti?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti